niedziela, 17 listopada 2013

Trasa: Warszawa - Płock

Odkąd do Warszawy została doprowadzona autostrada zawsze staram się z niej korzystać przy wyjazdach. Wynika to z prostego powodu: brak korków na wyjeździe, nawet w takich okolicznościach jak święto zmarłych. Dlatego też i tym razem, gdy musiałem odwiedzić Płock zdecydowałem się na A2 omijając trasę krajową 7 i 10. 

Jadąc do Płocka pierwszy raz tą trasą, zdałem się zupełnie na nawigację, co niestety nie było najlepszym rozwiązaniem, ze względu na jakość drogi od zjazdu z krajowej 50.

Trasa Warszawa - Płock
Niestety ale końcówka drogi to przykra niespodzianka, dziury, brak oznaczeń na trasie, czasami wrażenie, że się zabłądziło i właśnie jedziemy przez pole.

Czas jazdy - 1.27h
Czas podróży -1.27h
Przejechany dystans - 125km
Średnia prędkość - 89km/h
Średnie spalanie -6.4

Trasa Płock - Warszawa
Wracając do Warszawy postanowiłem pojechać przez Wyszogród. Tym razem droga zdecydowanie lepsza ale dużo większy ruch. Natomiast dla mnie wybór już będzie oczywisty. Wybieram trochę wolniej ale z pełnym uzębieniem i zawieszeniem nie wybitym na dziurach.

'

Czas jazdy - 1.39h
Czas podróży - 1.47h
Przejechany dystans - 130km
Średnia prędkość - 81km/h
Średnie spalanie -6.2

7 komentarzy:

  1. Niestety nawigacja czasami nie jest najlepszym pomysłem, bo może zaprowadzić właśnie na taką drogę. Też miałem okazję się o tym przekonać. Chociaż czasami jest jedynym rozwiązaniem, kiedy nie zna się trasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń