piątek, 25 października 2013

Trasa: Warszawa-Oświęcim i Oświęcim-Warszawa

Tym razem jednego dnia dwie trasy. Zdecydowałem jechać krajową 8 chociaż rozważałem wykorzystanie fragmentu autostrady A2 do Strykowa. Jak się później okazało, wybór był znakomity. Dawno nie jechałem 8 i spodziewałem się, że będę stał w korkach ze względu na remonty, na szczęście czekała mnie miła niespodzianka.

Do samego końca czyli okolic Katowic trafiłem tylko na jedno zwężenie w Częstochowie, pozostała część trasy to nieustanne dwa pasy.



Czas jazdy - 3.41 h
Czas podróży - 4.02h
Przejechany dystans - 341 km
Średnia prędkość - 98 km/h
Średnie spalanie -7.2

W drodze powrotnej było już trochę trudniej, duże natężenie ruchu na wyjeździe z Oświęcimia i tak praktycznie do Częstochowy, później już trochę lepiej. 
Czas jazdy - 3.36 h
Czas podróży - 4.18h
Przejechany dystans - 326 km
Średnia prędkość - 94 km/h
Średnie spalanie -6.4

Tym razem mam jeszcze do polecenie miejsce na obiad. W Częstochowie pomiędzy dwoma McDonaldami znajduje się Zajazd Jurajski. Bardzo ładne i czyste miejsce, ceny przyzwoite. Za duży posiłek typu kotlet, frytki i zestaw surówek płacimy w okolicach 22 zł. Jedzenie świeże i smaczne, porcje trochę nawet za duże. Polecam Zajazd Jurajski.






4 komentarze: