Testuje 3 litrową V6 przed liftem i o ile z wieloma jego wypowiedziami jestem wstanie się z nim zgodzić, tak ze stwierdzeniem, że do wykonania wnętrza Alfy użyto tanich plastików już niekoniecznie. Owszem nie są to najlepsze materiały jakie można spotkać w klasach premium ale są na tyle wystarczające, że po przejechani 150 000 km ilość trzasków jest nadal do zaakceptowania.
sobota, 5 kwietnia 2014
Richard Hammond - opinia o Alfa Romeo 166
Był filmik Jeremego tym razem czas na Hammonda.
Testuje 3 litrową V6 przed liftem i o ile z wieloma jego wypowiedziami jestem wstanie się z nim zgodzić, tak ze stwierdzeniem, że do wykonania wnętrza Alfy użyto tanich plastików już niekoniecznie. Owszem nie są to najlepsze materiały jakie można spotkać w klasach premium ale są na tyle wystarczające, że po przejechani 150 000 km ilość trzasków jest nadal do zaakceptowania.
Testuje 3 litrową V6 przed liftem i o ile z wieloma jego wypowiedziami jestem wstanie się z nim zgodzić, tak ze stwierdzeniem, że do wykonania wnętrza Alfy użyto tanich plastików już niekoniecznie. Owszem nie są to najlepsze materiały jakie można spotkać w klasach premium ale są na tyle wystarczające, że po przejechani 150 000 km ilość trzasków jest nadal do zaakceptowania.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Bardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !
OdpowiedzUsuńMnie sie podoba oby tak dalej !
OdpowiedzUsuńsuper tutaj bede odwiedzał częsciej !
OdpowiedzUsuńwspaniałości! będę odwiedzał częsciej
OdpowiedzUsuńPodoba mi się ten wpis
OdpowiedzUsuń